donderdag 3 november 2016

herfst 2016

Het is lang geleden dat ik iets van me heb laten horen. Een fijne zomer, een vaste baan in het onderwijs en gewoon even geen blogzin..het is er tot nu niet van gekomen een berichtje te schrijven. Maar ik ben er weer. Waarschijnlijk niet wekelijks, maar af en toe een berichtje voor mezelf en misschien ook voor een verdwaalde lezer die hier toevallig terecht komt. Ik handwerk nog elke dag, vooral breien en haken en ik ben ongeveer 2 x per maand met Belle mijn busje op pad. Telkens een moment van batterij opladen in een natuurlijke omgeving...
Biesbosch
september 2016 
Sjamanendrum gemaakt
september 2016
Herfstgefreubel
september 2016
 Eekhoorns op zoek naar noten en zaden in Oisterwijk
september 2016
Technische dag Volkswagenbusclub
oktober 2016 
Julianadorp
oktober 2016
 Houffalize
16 oktober 2016
Mist in de Oisterwijkse bossen
20 oktober 2016

Fijn dat je meegelezen hebt,
Warme groet
Noor

6 opmerkingen:

  1. Hallo Noor. Zoals je misschien ziet publiceer ik de laatste maanden ook niets. Ik ben er nog niet aan toe.Fijn dat je weer terug bent.Heel veel groeten Tony

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er allemaal weer fantastisch uit, dat doe je goed.
    Liefs Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. lydiallaine sluit haar deuren...niks voor jou om over te nemen?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Reacties
    1. Ik heb er heel even aan gedacht, maar dan kan ik niet meer met m'n busje weg...dus nee, nu maar even niet. Lief dat je aan me denkt.

      Verwijderen