zondag 27 november 2016

november 2016



Als Pinterest er toch niet was...
Wat een leuke ideetjes voor de laatste herfstversieringen en de start van de Adventsperiode
Hier vond ik het haakschema. 
Het rendier komt van een groot tuincentrum.
Deze foto heb ik gemaakt op 24 november, vroeg in de ochtend.
Van de week, toen het zo prachtig helder was, werd ik geraakt door de energie van de heldere afnemende maan.
Een periode van loslaten en opruimen. 
Bewustwording van de maan in al haar gedaantes; meer en meer word ik me bewust van de energie van alles wat leeft, wat het met me doet en hoe ik het kan inzetten in mijn leven.

Afbeeldingsresultaat voor liefde voor het leven

Liefs, Noor 

1 opmerking:

  1. Wat een schattig boompje. Op het blog van "muziek en meer"zag ik ook al mooie gehaakte Kerst sterren en een boompje voorbij komen.
    De natuur en alles daar omheen brengt mij ook heel veel rust en ontspanning. Wat zouden wij zonder moeten.
    De foto's van jou vorig blogje zien er ook zo mooi uit het was ook een prachtig najaar om van de natuur te genieten.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen