zaterdag 18 november 2017

Noorderlicht...




Nee niet het beroemde en prachtige licht uit het poolgebied, maar mijn eigen website, is gisteren geboren.
Spannend om het om het www te zetten...

Jarenlang gewikt en gewogen, jarenlang vooral andere mooie dingen gedaan, jarenlang niet gedurfd, in een paar jaar in verschillende modules de cursus kindercoach gedaan bij Tea Adema, en nu is het dan zo ver...

Blijkbaar heb ik bij Robert de rust en de moed gevonden om deze stap te zetten.
Van Internet

Ik doe nu regelmatig invalwerk op verschillende scholen in de Hoeksche Waard, en sinds vorige week ook weer een paar dagen en weken op de Sint Jozefschool in Nootdorp.
In elke klas kom ik ze tegen, kinderen die het moeilijk hebben met de te leren vaardigheden om tot een fijne ontwikkeling te komen.
Ik ben er voor ze, maar kom ook te kort en dat raakt me...

Hopelijk mag ik veel kinderen begeleiden naar een fijne kindertijd zodat ze mogen uitgroeien tot de mooie mens die ze in wezen al zijn...

Fijn dat je mijn weblog leest.
Warme groet,
Noor
đź’–

3 opmerkingen:

  1. Fijn dat je de stap hebt gezet.
    Op naar een nieuwe wending in je leven ....
    Succes
    Liefs, Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. lieve Noor,wat mooi !! De naam alleen al is prachtig gevonden, met jouw rust en toewijding gaat dat zeker lukken. Dat je je beperkingen ziet,is alleen maar goed ,een mens kan niet alles....erkennen is veel waard♥

    BeantwoordenVerwijderen