zondag 12 februari 2017

schoonheid, rust en stilte

Een paar weken geleden hoorde ik de volgende spreuk:
'Met zoveel schoonheid kan de ziel zich geen wolken permitteren'.

Ik werd er stil van...wow! wat een mooie uitspraak; het ging over een prachtige kamer in een kasteel waar gewoonweg geen ruzie gemaakt kon worden, de ruimte was er te mooi voor...
Het raakte me vooral omdat ik me de vrede of het uitstralen van de rust van een mooie plek of ruimte helemaal kan voorstellen.
Vorig weekend was ik met lieve vrienden aan het winter kamperen (het was 5 graden boven nul, maar goed). Op zondagmorgen ben ik vroeg het bos ingegaan en werd bijna overvallen door de vredige rust en de stilte van de magische plek op de Veluwe...mijn behoefte aan een fijne woonplek in of vlakbij de bossen wordt groter...
Belle op het midwintercamp op de Harskamperdennen.
Fijn weekend.
Warme groet, 
Noor


1 opmerking:

  1. De natuur is ook geweldig mooi, kan mij heel goed voorstellen dat je daar kunt genieten van alle rust s'morgens vroeg ook al is het koud.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen